duminică, 20 noiembrie 2011

Panta rhei

Totul trece, totul vine, ca sa treaca apoi iara,
Totul trece si se scurge din a vietii calimara.
Totul trece, de-i furtuna sau de-s simple adieri,
Totul trece si se sfarma, ce-a fost azi devine ieri.

Totul trece. Clipa vine, clipa trece
Clipa e si trupul meu
Totul trece. Clipa vine, clipa trece.
Am venit, deci plec si eu.

Totul trece. Clipa vine, clipa trece
Am sa plec, am sa raman.
Totul trece. Clipa vine, clipa trece
Trupu-mi pleaca, EU raman.

Totul trece. Clipa vine, clipa trece
Ca sa plec iar voi veni,
Totul trece. Clipa vine, clipa trece
Alta clipa nu voi sti.

Totul trece. Clipa vine, clipa trece
Toate trec. Toate vin iara.
Totul trece. Clipa vine, clipa trece
Existenta le doboara.

Totul trece. Clipa vine, clipa trece
Timp si spatiu infinit
Totul trece. Clipa vine, clipa trece
Universul a primit.

Totul trece. Clipa vine, clipa trece
El nu vine. El nu trece.
Totul trece. Clipa vine, clipa trece
El exista, viu dar rece.

Totul trece. Clipa trece, clipa vine
Pentru mine, pentru tine.
El exista, viu dar rece
Totul trece. Clipa vine, clipa trece

Clipa vine, clipa trece. Totul trece.
El exista, viu dar rece. El nu trece
Clipa vine, clipa trece. Totul trece.
Pentru mine, pentru tine. El nu trece.

Totul trece si ramane doar o simpla amintire
Totul trece si se zbate intre ura si iubire
Totul trece si se pierde in a lumii nepasare
Totul trece si se-ngroapa, peste toate timpul sare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu