luni, 21 noiembrie 2011

In noaptea asta de-am sa mor

In noaptea asta de-am sa mor
Si-am sa ma pierd in vesnicie
Am sa culeg o stea in zbor
Sa ti-o trimit, lampa sa-ti fie.
Sa nu poti sa o stingi vreodata.
Ca sa-ti aduca bucurie,
Sa-ti lumineze viata toata
Si inger pazitor sa-ti fie.
Ca un far sa te indrume
Si sa te calauzeasca,
Sa iubesti pe cel ce-anume
Te-a ales sa te iubeasca.
Iar atunci cand, impreuna
Veti privi spre bolta-nalta
Sa simtiti, mana in mana,
Inimile cum tresalta
Sa va spuneti o poveste
Trista si adevarata
Cu un om ce nu mai este
Care drumul va arata.
Drumul catre fericire
Si o viata implinita
Implinita prin iubire,
O iubire nesfarsita.

Iar daca nu-i in asta noapte
Clipa-n care am sa plec
Am sa ma rog in mii de soapte
Cu tine viata sa-mi petrec.
Iar poate ruga mea fierbinte
O sa ajunga la o stea
Ce poate o sa ia aminte
Ca vreau sa-ti dau inima mea.
Si poate vrea sa te indrume
Si sa te calauzeasca
Sa iubesti pe cel ce-anume
Te-a ales sa te iubeasca.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu